Jump to content
Sign in to follow this  
Fixul - Un stil de viata

5 FRUCTE PENTRU A AVEA O SILUETA DE INVIDIAT

Recommended Posts

 O silueta de invidiat necesita o atentie sporita cand vine vorba de alimentatie. Dulciurile, sucurile indulcite si micile placeri vinovate pe care toti le avem trebuie evitate. In locul acestora fructele trebuie sa devina un obicei zilnic datorita multitudinii de proprietati benefice pe care acestea le au pentru organism. Astfel veti avea parte de un desert delicios, de un plus de vitamine si de silueta la care visati. Este adevarat ca si fructele au un continut crescut in zahar, insa aceste glucide au alta valoare nutritiva, motiv pentru care persoanele ce opteaza pentru o dieta bogata in fructe si legume si saraca in dulciuri si grasimi reusesc sa dea repede jos kilogramele nedorite.

  In cele ce urmeaza va vom prezenta 5 fructe pe care le puteti incorpora in dieta zilnica.
    PEPENELE ROSU
Face minuni pentru cei care vor sa slabeasca si sa aiba un regim de viata sanatos, pepenele rosu este o varianta excelenta de desert. Acesta contine foarte multa apa, fiind un diuretic natural. Contine vitamine, minerale si foarte multe substante naturale. Pepenele rosu este si o sursa importanta de licopen substanta antioxidanta, si din punct de vedere caloric acesta contine la 100 g, 30 de calorii.

   MARUL
Merele te pot feri de numeroase boli, sunt bogate in vitamine si minerale, acestea detin un puternic efect antioxidant, scazand sansa dezvoltarii celulei canceroase. Merele ajuta la slabit, trebuie consumate crude si cu coaja deoarece la nivelul acesteia se gasesc numeroase substante nutritive.
   ZMEURA
Este bogat in vitamina C, fitonutrienti si taninuri (substante cu proprietati antiinflamatoare). Daca consumati zilnic acest fruct, vei beneficia de protective cardiovascular. La 100 de grame de zmeura contin 52 de calorii fiind de ajutor pentru slabit.
  KAKI
 
   Fructul kaki contine in cantitate mare potasiu, mineral responsabil de eliminarea excesului de apa din organism. Astfel, se poate afirma ca acesta poseda proprietati diuretice, fiind de real folosit in cazul celor care se lupta cu valori crescute ale tensiunii arteriale sau pentru cei care doresc sa scape de cateva kilograme in plus. Kaki contine, la 100 de grame 70 de calorii.

   CAISELE
  Contin o adevarata sursa de vitamine si minerale, ajuta la reglarea tranzitului intestinal, ajuta la reglarea sistemului imunitar. La 100 de grame, caisele aduc 52 de calorii, fiind sarace in grasimi si proteine, si ajuta la silueta mult visata

20191102_165651.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  



  • Posts

    • 🌺 FRUCTE CARE NU INGRASA - capsuni, cirese, grapefruit, portocale, piersici, caise, pere,, mere, pepene galben si verde, prune, fructe de padure (coacaze, mure, afine), ananas, lamai, nectarine. 🌺 LEGUME CARE NU INGRASA - broccoli, varza verde, conopida, sparanghel, ardei, castraveti, usturoi, ceapa, spanac, dovlecel, salata verde. 🌺 FRUCTE CARE INGRASA - banane, struguri, avocado 🌺 LEGUME CARE INGRASA - cartoful, fasolea, orezul 🌺 ALIMENTE CARE NU TREBUIE CONSUMATE SEARA - paine integrala cu seminte cereale (tip muesli, boabe de grau, orz, ovaz - mamaliga, preparate cu malai, gris - paste fainoase din faina integrala - orez brun nedecorticat - legume, leguminoase cu amidon (cartofi, mazare, fasole boabe, linte, naut) - hrisca, cus-cus, mei, quinoa -zahar si derivate cu zahar (prajituri, bomboane, foietaje, creme, ciocolata, sucuri carbogazoase sau necarbogazoase - fructe si sucuri naturale - unt, smantana, branzeturi grase (oaie, bivolita, branzeturi frantuzesti, cascaval) - mezeluri cu carne tocata (crenvrusti, parizer, toba, salam, carnati, cabanos, pateu) - tocaturi cu grasimi (mici, chiftele, hamburgeri) - oleaginoase (migdale, nuci, alune, fistic, caju) 🌺 ALIMENTE CARE SE POT CONSUMA SEARA - carne alba slaba, peste - oua cu moderatie ocazional - lactate si branzeturi cu aport mediu de grasime maxim (16-18 %) grasimi - de evitat carnea rosie bogata in grasimi sau procesata - legume multe crude nepregatite termic la gratar sau usor prelucrate.  
    • Ma bucur ca ati ales sa faceti parte din acest grup minunat, unde fiecare putem sa postam farfuriile noastre, si avem ocazia sa invatam sa mancam sanatos si sa putem slabi. Am incredere in voi ca impreuna putem face aici un grup frumos, cu o atmosfera placuta si linistita, in care cu totii sa ne simtim bine. Am rugamintea sa nu postati in acest grup articole cu alt subiect decat cel pe care acest grup il detine si anume stilul de viata de care avem nevoie in fiecare zi. 🌺 CE INSEAMNA,, UN STIL DE VIATA SANATOS "? Nu este o dieta si nici o cura de slabire cum o numiti voi, este un mod echilibrat de alimentatie, mancand la ore fixe din 3 in 3 ore. Masa nu trebuie sa dureze mai mult de 20 de minute, multa miscare si voie buna fara sa va infometati si fara riscuri exaggerate. Stiti cu totii sunt 5 mese (3 mese principle si 2 gustari) programul 7, 10, 13, 16, 19. 🌺 MIC DEJUN (7) Prima masa incepem cu micul dejun (7) in varianta sarata, contine proteine, grasimi vegetale si carbohidranti sanatosi sau varianta dulce, contine cereale integrale, fructe, seminte, nuci. 🌺 GUSTAREA 1 (10) La aceasta gustare din prima parte a zilei va recomand o portie de fructe. Alegeti fructe cu calorii putine si indice glicemic mic cum ar fi : - capsuni, cirese, grapefruit, portocale, piersici, caise, pepene galben si verde, kiwi, mere verzi. 🌺 PRANZ (13) Alege intotdeauna un singur fel de mancare ori supa, ciorba ori felul doi. In functie de posibilitati in cazul ca sunteti la serviciu de preferat sa va luati mancare de acasa nu de la fast - food sau din alte parti. 🌺 GUSTAREA 2 (16) Poate fi un iaurt mic natural sau 2 galete de orez, o mana de nuci, migdale, seminte de dovleac, fistic, 2 patratele de ciocolata neagra cu 70, 75, 90 %cacao, biscuiti digestivi fara zahar, biscuiti din tarate, o cafea, un kefir. Gustarea nu tine loc de mancare, ea are rolul sa va tina de foame inca 3 ore pana la urmatoarea masa. 🌺 CINA (19)Puteti servi peste, carne slaba de pui, curcan pregatita la gril, abur, cuptor cu legume coapte, salate. Pe tot parcursul zilei nu uitati sa consumati apa minim 2 litri pentru a regla metabolismul reduce greutatea.
    • Buna Claudia, Multa bafta iti dorim 🙂
    • Buna Veronica, Mult succes 🙂
×
×
  • Create New...