Jump to content
Sign in to follow this  
Fixul - Un stil de viata

BENEFICII SI CONTRAINDICATII ALE APEI MINERALE DE CE TREBUIE EVITAT IN TOTALITATE CONSUMUL DE SIFON ?

Recommended Posts

Apa minerala contine saruri care sunt bune pentru organism, dar ne poate balona si ne poate afecta in timp rinichii. Medicii spun ca trebuie sa bem si apa plata, nu doar minerala. In schimb, sifonul n-ar trebui consumat sub nici o forma.
Apa minerala are si beneficii, dar si dezavantaje. Contine saruri, iar acestea sunt foarte bune pentru rehidratarea organismului mai ales pe timp de vara. In plus potoleste mai repede setea. La fel ca si apa plata, cea minerala nu are calorii si nu ingrasa. Bauturile cu acid, cum este apa minerala pot avea efecte neplacute asupra stomacului. Bauturile cu acid, cum este apa minerala pot avea efecte neplacute asupra stomacului. Bauturile carbogazoase pot afecta stomacul daca sunt consumate in fiecare zi. Apar intai arsurile dupa care gastrita. Daca durerile sunt ignorate si se consuma in continuare bauturi acidulate atunci se poate ajunge si la ulcer. Bauturile acidulate baloneaza foarte tare.
Apa minerala consumata zilnic afecteaza sanatatea.. Bauturile acidulate afecteaza in timp rinichii si puteti face nisip sau chiar pietre. Acest efect il are si apa minerala. Chiar daca nu ingrasa si nu are chimicale cum au sucurile contine foarte multe saruri. Este dovedit stiintific ca sarurile afecteaza rinichii. De aceea nu este recomandat sa bei doar apa minerala, consumati si apa plata. Evitati apa care este imbogatita cu dioxid de carbon si alegeti apa minerala naturala. Va recomand sa alegeti o apa mai putin acidulata daca o consumati zilnic.
Daca apa minerala are proprietati benefice pentru organism, sifonul este daunator si nu aduce nici un beneficiu. Sa nu confundati apa minerala cu cea carbogazoasa (cunoscuta la sifon) in concluzie sifonul nu este decat apa cu acid si nu trebuie consumat absolut deloc.

73495338_1216182518566741_986005520567500800_n.jpg.4957d4d79ed1d5fbc5bc49a349f8789f.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  



  • Posts

    • 🌺 FRUCTE CARE NU INGRASA - capsuni, cirese, grapefruit, portocale, piersici, caise, pere,, mere, pepene galben si verde, prune, fructe de padure (coacaze, mure, afine), ananas, lamai, nectarine. 🌺 LEGUME CARE NU INGRASA - broccoli, varza verde, conopida, sparanghel, ardei, castraveti, usturoi, ceapa, spanac, dovlecel, salata verde. 🌺 FRUCTE CARE INGRASA - banane, struguri, avocado 🌺 LEGUME CARE INGRASA - cartoful, fasolea, orezul 🌺 ALIMENTE CARE NU TREBUIE CONSUMATE SEARA - paine integrala cu seminte cereale (tip muesli, boabe de grau, orz, ovaz - mamaliga, preparate cu malai, gris - paste fainoase din faina integrala - orez brun nedecorticat - legume, leguminoase cu amidon (cartofi, mazare, fasole boabe, linte, naut) - hrisca, cus-cus, mei, quinoa -zahar si derivate cu zahar (prajituri, bomboane, foietaje, creme, ciocolata, sucuri carbogazoase sau necarbogazoase - fructe si sucuri naturale - unt, smantana, branzeturi grase (oaie, bivolita, branzeturi frantuzesti, cascaval) - mezeluri cu carne tocata (crenvrusti, parizer, toba, salam, carnati, cabanos, pateu) - tocaturi cu grasimi (mici, chiftele, hamburgeri) - oleaginoase (migdale, nuci, alune, fistic, caju) 🌺 ALIMENTE CARE SE POT CONSUMA SEARA - carne alba slaba, peste - oua cu moderatie ocazional - lactate si branzeturi cu aport mediu de grasime maxim (16-18 %) grasimi - de evitat carnea rosie bogata in grasimi sau procesata - legume multe crude nepregatite termic la gratar sau usor prelucrate.  
    • Ma bucur ca ati ales sa faceti parte din acest grup minunat, unde fiecare putem sa postam farfuriile noastre, si avem ocazia sa invatam sa mancam sanatos si sa putem slabi. Am incredere in voi ca impreuna putem face aici un grup frumos, cu o atmosfera placuta si linistita, in care cu totii sa ne simtim bine. Am rugamintea sa nu postati in acest grup articole cu alt subiect decat cel pe care acest grup il detine si anume stilul de viata de care avem nevoie in fiecare zi. 🌺 CE INSEAMNA,, UN STIL DE VIATA SANATOS "? Nu este o dieta si nici o cura de slabire cum o numiti voi, este un mod echilibrat de alimentatie, mancand la ore fixe din 3 in 3 ore. Masa nu trebuie sa dureze mai mult de 20 de minute, multa miscare si voie buna fara sa va infometati si fara riscuri exaggerate. Stiti cu totii sunt 5 mese (3 mese principle si 2 gustari) programul 7, 10, 13, 16, 19. 🌺 MIC DEJUN (7) Prima masa incepem cu micul dejun (7) in varianta sarata, contine proteine, grasimi vegetale si carbohidranti sanatosi sau varianta dulce, contine cereale integrale, fructe, seminte, nuci. 🌺 GUSTAREA 1 (10) La aceasta gustare din prima parte a zilei va recomand o portie de fructe. Alegeti fructe cu calorii putine si indice glicemic mic cum ar fi : - capsuni, cirese, grapefruit, portocale, piersici, caise, pepene galben si verde, kiwi, mere verzi. 🌺 PRANZ (13) Alege intotdeauna un singur fel de mancare ori supa, ciorba ori felul doi. In functie de posibilitati in cazul ca sunteti la serviciu de preferat sa va luati mancare de acasa nu de la fast - food sau din alte parti. 🌺 GUSTAREA 2 (16) Poate fi un iaurt mic natural sau 2 galete de orez, o mana de nuci, migdale, seminte de dovleac, fistic, 2 patratele de ciocolata neagra cu 70, 75, 90 %cacao, biscuiti digestivi fara zahar, biscuiti din tarate, o cafea, un kefir. Gustarea nu tine loc de mancare, ea are rolul sa va tina de foame inca 3 ore pana la urmatoarea masa. 🌺 CINA (19)Puteti servi peste, carne slaba de pui, curcan pregatita la gril, abur, cuptor cu legume coapte, salate. Pe tot parcursul zilei nu uitati sa consumati apa minim 2 litri pentru a regla metabolismul reduce greutatea.
    • Buna Claudia, Multa bafta iti dorim 🙂
    • Buna Veronica, Mult succes 🙂
×
×
  • Create New...