Jump to content

Recommended Posts

❤️✏️Am atașat link-ul unui video prin care vreau sa împărtășesc cu voi experienta mea FIX.❤️CINE SUNT EU? Raluca, o mămică de 3 ani și ceva😄 cu o mare dorința de a ajunge la o greutate potrivita mie, de a ma menține și, de ce nu, de a aplica în familia mea câteva aspecte FIX, simple și accesibile oricui.
❤️DE CE FIX? Deoarece nu e o dieta.
❤️DE CÂND FIX? Din martie 2019, cu o mica pauza la începutul toamnei.
❤️CUM ADICĂ PRIN FIX? Asa bine! 😄Fixul este foarte permisiv.
❤️ȘI MAI CUM? Și prin miscare!
❤️CE AM REUȘIT PRIN FIX? Am scăpat de 2 cifre, de 9 și de 8. În curând voi scăpa și de 7.

Va doresc sănătate si sa scapati FIX de kilogramele în plus! 😄

raluca.jpg.060009b45694f3ad527ddef28ecbe06d.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  



  • Posts

    • 🌺 FRUCTE CARE NU INGRASA - capsuni, cirese, grapefruit, portocale, piersici, caise, pere,, mere, pepene galben si verde, prune, fructe de padure (coacaze, mure, afine), ananas, lamai, nectarine. 🌺 LEGUME CARE NU INGRASA - broccoli, varza verde, conopida, sparanghel, ardei, castraveti, usturoi, ceapa, spanac, dovlecel, salata verde. 🌺 FRUCTE CARE INGRASA - banane, struguri, avocado 🌺 LEGUME CARE INGRASA - cartoful, fasolea, orezul 🌺 ALIMENTE CARE NU TREBUIE CONSUMATE SEARA - paine integrala cu seminte cereale (tip muesli, boabe de grau, orz, ovaz - mamaliga, preparate cu malai, gris - paste fainoase din faina integrala - orez brun nedecorticat - legume, leguminoase cu amidon (cartofi, mazare, fasole boabe, linte, naut) - hrisca, cus-cus, mei, quinoa -zahar si derivate cu zahar (prajituri, bomboane, foietaje, creme, ciocolata, sucuri carbogazoase sau necarbogazoase - fructe si sucuri naturale - unt, smantana, branzeturi grase (oaie, bivolita, branzeturi frantuzesti, cascaval) - mezeluri cu carne tocata (crenvrusti, parizer, toba, salam, carnati, cabanos, pateu) - tocaturi cu grasimi (mici, chiftele, hamburgeri) - oleaginoase (migdale, nuci, alune, fistic, caju) 🌺 ALIMENTE CARE SE POT CONSUMA SEARA - carne alba slaba, peste - oua cu moderatie ocazional - lactate si branzeturi cu aport mediu de grasime maxim (16-18 %) grasimi - de evitat carnea rosie bogata in grasimi sau procesata - legume multe crude nepregatite termic la gratar sau usor prelucrate.  
    • Ma bucur ca ati ales sa faceti parte din acest grup minunat, unde fiecare putem sa postam farfuriile noastre, si avem ocazia sa invatam sa mancam sanatos si sa putem slabi. Am incredere in voi ca impreuna putem face aici un grup frumos, cu o atmosfera placuta si linistita, in care cu totii sa ne simtim bine. Am rugamintea sa nu postati in acest grup articole cu alt subiect decat cel pe care acest grup il detine si anume stilul de viata de care avem nevoie in fiecare zi. 🌺 CE INSEAMNA,, UN STIL DE VIATA SANATOS "? Nu este o dieta si nici o cura de slabire cum o numiti voi, este un mod echilibrat de alimentatie, mancand la ore fixe din 3 in 3 ore. Masa nu trebuie sa dureze mai mult de 20 de minute, multa miscare si voie buna fara sa va infometati si fara riscuri exaggerate. Stiti cu totii sunt 5 mese (3 mese principle si 2 gustari) programul 7, 10, 13, 16, 19. 🌺 MIC DEJUN (7) Prima masa incepem cu micul dejun (7) in varianta sarata, contine proteine, grasimi vegetale si carbohidranti sanatosi sau varianta dulce, contine cereale integrale, fructe, seminte, nuci. 🌺 GUSTAREA 1 (10) La aceasta gustare din prima parte a zilei va recomand o portie de fructe. Alegeti fructe cu calorii putine si indice glicemic mic cum ar fi : - capsuni, cirese, grapefruit, portocale, piersici, caise, pepene galben si verde, kiwi, mere verzi. 🌺 PRANZ (13) Alege intotdeauna un singur fel de mancare ori supa, ciorba ori felul doi. In functie de posibilitati in cazul ca sunteti la serviciu de preferat sa va luati mancare de acasa nu de la fast - food sau din alte parti. 🌺 GUSTAREA 2 (16) Poate fi un iaurt mic natural sau 2 galete de orez, o mana de nuci, migdale, seminte de dovleac, fistic, 2 patratele de ciocolata neagra cu 70, 75, 90 %cacao, biscuiti digestivi fara zahar, biscuiti din tarate, o cafea, un kefir. Gustarea nu tine loc de mancare, ea are rolul sa va tina de foame inca 3 ore pana la urmatoarea masa. 🌺 CINA (19)Puteti servi peste, carne slaba de pui, curcan pregatita la gril, abur, cuptor cu legume coapte, salate. Pe tot parcursul zilei nu uitati sa consumati apa minim 2 litri pentru a regla metabolismul reduce greutatea.
    • Buna Claudia, Multa bafta iti dorim 🙂
    • Buna Veronica, Mult succes 🙂
×
×
  • Create New...