Jump to content
  • Publicitate

  • Bine ati venit pe MANANCALAFIX.INFO

    Pentru a vizualiza in intregime continutul din topicurile existente si pentru a participa la discutiile din cadrul forumului, trebuie sa te înregistrezi, acesta fiind un proces extrem de simplu si care necesită doar cateva informații minime. Asta o poti face chiar AICI

Recommended Posts

🌹
Vreau sa va spun ca Mananca la Fix #NU este o #DIETA . Este un #STIL #DE #VIATA #SANATOS care ne ajută si la eliminarea kg. :default_emoticons-animated-3:
Acest grup Fix la fix Mananca la fix este un stil de viata sanatos format dintr-un program cu 5 mese pe zi (7,10,13,16,19) unde trebuie sa respectati si sa mancati la ore fixe fara a ciuguli intre mese si sa nu dureze mai mult de 20 de minute. Intre mese aveti voie sa beti doar apa sau ceai, cafea fara lapte si zahar.
Prima masa (mic dejun) este cea mai importanta de aceea va rog sa mancati ceva pt a nu va fi foame pe parcursul zilei, la gustarea de la ora 10 un fruct, pranz (13) la alegere, gustarea de la ora 16 cateva oleaginoase 30g - 40g maxim, cina (19) ceva usor salate cu peste, piept de pui la gratar, fiert etc.
Am sa va scriu cateva reguli ce ati putea manca pe timpul zilei chiar si seara.
Fructe care nu ingrasa :
-capsuni, cirese, grapefruit, piersici, caise, pepene galben
-fructe de padure, (castane comestibile, afine negre, afine rosii, macese, mure, zmeura)
Legume care nu ingrasa
-brocoli, varza verde, conopida, sparanghel, ardei, castraveti, usturoi, ceapa, spanac, dovleac, salata verde.
Fructe care ingrasa
-banane, struguri, prunele, avocado, mango, ananasul, pere, mere (dulci) 
Legumele care ingrasa - cartoful, fasolea, orezul
Alimente care nu trebuie consumate seara
-painea integrala cu seminte, cereale tip (muesli, boabe de grau, orz, ovaz), mamaliga, preparate cu malai, gris, paste fainoase din faina integrala, orez, legume, leguminoase cu amidon (cartofi, mazare, fasole boabe, linte, naut)
-hrisca, cus-cus, mei, quinoa
-zahar si derivate cu zahar (prajituri, bomboane, foietaje, creme, ciocolata sucuri acidulate si neacidulate, fructe dulci si sucuri naturale.
-unt, smantana, branzeturi grase (oaie, bivolita, branzeturi frantuzesti
-mezeluri cu carne tocata (crenvrusti, parizer, toba, carnati, cabanos, pateu
-tocaturi cu grasimi (mici, chiftele, hamburgeri)
-oleaginoase (migdale, fistic, nuci, caju)
Alimente care se pot consuma seara
-carne alba slaba (peste), oua cu moderatie ocazional, lactate si branzeturi cu aport de grasimi maxim 16 - 18%grasimi. De evitat carne rosie bogata in grasimi sau procesata. - legume crude nepregatite termic la gratar sau usor prelucrate.
Va doresc mult succes la topit kg.
 
 
 
 
AIbEiAIAAABDCNGpr8C6xpCxfyILdmNhcmRfcGhvdG8qKDMzMTg1YTJiMzE0YTQ3MzY1MTI0ZDhkZTZhZmU2NTBkY2Q4OTc4MzEwAernBI3K-RsjF-48hibcbZQ-Unyc?sz=32
 

49949940_1001959413322387_1311439620696702976_o.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...