Jump to content

Recommended Posts

EXPLICATIA SPECIALISTILOR :TREBUIE SA MANCAM LA ORE FIXE
Specialistii spun ca senzatia de foame este motivul principal pentru ca majoritatea oamenilor adauga kilograme in plus. Pofta de mancare poate fi stopata cu ajutorul unor reguli de baza ale alimentatie.
Medicii ne sfatuiesc sa mancam la ore fixe si cat mai diversificat. Iar astfel vom avea un aport mare de elemente nutritive si o senzatie de satietate. Important este micul dejun care trebuie sa fie unul consistent si sa ne asigure necesarul de proteine si energie pe tot parcursul zilei. Oamenii trebuie sa inteleaga ca nu trebuie sa devoreze frigiderul in momentul in care au pofta de mancare aparte. Acest lucru nu face decat sa adune kg in plus, iar de aici la aparitia obezitatii nu este decat un pas. In momentul in care simt ca nu pot stapanii pofta de mancare trebuie sa ceara ajutorul unui specialist si sa respecte cateva reguli de baza ale alimentatie.
Trebuie sa invatam sa nu mai mancam haotic, iar astfel vom feri organismul si de tulburarile digestive.
CUM PUNEM STOP SENZATIEI DE FOAME?
- indicat este sa mancam din 3 in 3 ore astfel vom stopa pofta acuta de mancare.
Astfel senzatia de foame nu are posibilitatea sa se dezvolte.
Intotdeauna trebuie sa folosim farfurii mici si este indicat sa mancam incet. Fiecare bucatica trebuie savurata, iar cu siguranta vom consuma mai putine alimente.
- la fiecare masa trebuie sa consumam o cantitate cat mai mare de proteine.
- niciodata seara nu este indicat sa consumati carbohidranti. Inainte de culcare trebuie baut un pahar cu apa si lamaie. Acest lucru ajuta extrem de mult la arderea kilogramelor acumulate in plus. Este indicat sa se consume 2,5 litri de apa pe zi.
- frigiderul trebuie sa fie plin cu fructe si legume. Trebuie evitate bombele de calorii - chipsuri si fast-food.
Specialistii spun ca de cele mai multe ori creierului si corpul comploteaza, pentru a ne face sa credem ca este ora mesei si senzatia de foame poate fi atribuita si unor conditii endocrine, iar astfel organismul poate produce cantitati mai mari de hormoni tirodieni. Aceste simptome dau senzatia permanent de foame.
ALIMENTE CARE TIN DE FOAME
- migdalele contin acizi grasi si au destule calorii, iar astfel putem tine pofta de mancare in frau 30 de migdale contin 170 de calorii.
- un mar pe zi controleaza pofta de mancare, dar si kilogramele.
- ouale si iaurtul sunt mic dejun perfect
Pofta de mancare poate fi cauzata si de problemele emotionale, depresie, axietate, stres sau tulburari de alimentatie.
CUM PUTEM CONTROLA SENZATIA DE FOAME
De cele mai multe ori unor persoane li se face foame si de plictiseala. Indicat pentru a reduce senzatia de pofta de mancare sa intreprinda o actiune, iar mersul pe jos este cel mai indicat.
Cele mai bune surse de proteina sunt :carnea de curcan, pui, tofu sau iaurt.
Va multumim ca sunteti alaturi de noi 1f642.png
fixlafix.thumb.jpg.6afbbd271d3c9fcc126a399c0c941d95.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...