Jump to content
  • Publicitate

  • Bine ati venit pe MANANCALAFIX.INFO

    Pentru a vizualiza in intregime continutul din topicurile existente si pentru a participa la discutiile din cadrul forumului, trebuie sa te înregistrezi, acesta fiind un proces extrem de simplu si care necesită doar cateva informații minime. Asta o poti face chiar AICI

Mananca la Fix

Principiile programului Fixul - un stil de viață sănătos

Recommended Posts

Aici aveti toate informatiile cu privire la acest stil de viata sanatos.
In primul rand sunt 5 mese (3 mese si 2 gustari) programul este 7,10,13,16,19. (mic dejun,prima gustare fructe, pranz, gustare, cina) Mic dejun (7) este prima masa care este cea mai importanta deoarece putem manca mai bine pt ca la urmatoarele mese sa nu apara starea de foame, gustare de la ora 10 un fruct sau 2 fructe ne da energie pe parcursul zilei, pranzul la alegere, gustarea de la ora 16 va recomand oleaginoase (nuci, migdale, seminte de dovleac, fistic) etc intre 30 - 40 g maxim, cina ceva usor salate le puteti combina cu peste, piept de pui preparat la gratar, cuptor, fiert, branza slaba, iaurt (Kefir sau un iaurt sa aiba pana 3,5 %grasimi). Am sa va dau cateva sfaturi ce ati putea consuma si ce nu.
Fructe care nu ingrasa :capsuni, cirese, grapefruit, portocale, piersici, caise, pepene galben, fructe de padure (castane comestibile, afine negre sau rosii, macese, mure, zmeura.
Legume care nu ingrasa
- brocoli, varza verde, conopida, sparanghel, ardei, castraveti, usturoi, spanac, doclecel, salata verde.
Fructe care ingrasa
- banane, struguri, prunele, avocado, mango.
Legume care ingrasa
- cartoful, fasolea, orezul.
Alimente care nu trebuie consumate seara
- painea integrala cu seminte, cereale tip muesli, boabe de grau, orez, ovaz, mamaliga, gris, paste fainoase, legume, leguminoase cu amidon (cartofi, mazare, fasole boabe, linte, naut, hrisca, cus-cus, mei, quinoa.
- zahar si derivate cu zahar (prajituri, bomboane, foietaj, creme, ciocolata, sucuri carbogazoase sau necarbogazoase, fructe si sucuri naturale.
- unt, smantana, branzeturi grase (oaie, bivolita, branzeturi frantuzesti, cascaval, mezeluri cu carne tocata (crenvrusti, parizer, toba, salam, carnati, cabanos, pateu.
- tocaturi cu grasime (mici, chiftele, hamburgeri)
- oleaginoase (migdale, nuci, alune, fistic, caju
- alcool cu moderatie.
Alimente care se pot consuma seara
- carne alba slaba(peste),piept de pui, branzeturi cu aport mediu de grasime maxim(16 - 18 %) grasimi.
- de evitat carnea rosie bogata in grasimi.
- legume multe crude nepregatite termic la gratar sau usor prelucrate.
Va dorim mult succes.

fixlafix.thumb.jpg.31dd31ff71dc72d7ca00d854d66b6585.jpg

 

  • Like 2
  • Thanks 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...